zaterdag 26 januari 2013

Guusje haakt.............

 
Haakvirus is toegeslagen: Guusje dochterlief van net 8 jaar.
Kreeg van sinterklaas een rico haakpakketje voor een beer, deze is nog lang niet af maar de romp is klaar.
Verder vroeg ze voor haar verjaardag een handwerkbox waar ze haar spulletjes in kon bewaren. Ze kreeg ook nog katoentjes en wolletjes.
Met als resultaat een THEEPOT naar eigen ontwerp.
Nou ik vind dit knap voor een meisje van net 8.
Of ik dit ook op mijn blog wilde plaatsen en misschien bij link your stuff bij Annemarie's haakblog.


2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is dit knap! Ik vind um superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke theepot, ik heb me bij je aangemeld en ga even verder snuffelen
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen