donderdag 18 juli 2013

Bijna schoolvakantie

Bijna nog 1 nachtje slapen en een ochtend naar school dan begint hier in midden Nederland dan ook eindelijk de zomervakantie.
Afscheid picknicken werden er gegeven deze week en daar horen een klein beetje kadootjes bij.
Voor de juffen heb ik sleutelhangers gemaakt.

 
Voor de meester werd er een grote reep chocolade gekocht want ja mam wat moet hij nou met een sleutelhanger.
 
Verder maakte ik deze pop
Het patroon komt hier vandaan.
En vanavond gaat ze naar de nieuwe eigenaar.
Want eerlijk gezegd vind ik haar niet echt leuk.
Maar gelukkig is er iemand anders heel blij.
 
En nu gaat ik nog even genieten van de rust voor dat morgen de schoolvakantie begint.
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief vakantie kadootje voor de juffen.
    Vind je de Tilda pop niet leuk ?! Ik vind haar hartstikke leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in België hebben de kinderen twee maanden verlof. maar ik denk niet dat de juf en meester zo een leuke cadeautjes hebben gekregen.
    Ik heb de Tilde poppen ook al genaaid, maar nog niet gehaakt. Vind ze persoonlijk mooier als ze genaaid zijn.
    Als de nieuwe eigenaar er maar gelukkig mee is. Dat is het belangrijkste...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kadoortjes voor de juffen!

    BeantwoordenVerwijderen