woensdag 14 augustus 2013

Minion verslaafd?????

 
Verschrikkelijke IKKE de film
Eerlijk die heb ik nog nooit gezien.
Dochter kwam van een feestje terug en
zij hadden bij de mc Donalds gegeten.
Een happy meal en daar zat zo'n poppetje in,
vond hem wel grappig.
Best wel heel grappig en ben toen gaan zoeken op het internet.
En heb er 2 gemaakt.
Misschien komen er nog wel meer.
 
 
 
 
Deze is bijna 25 cm. hoog.
Hier komt het patroon vandaan.

En deze is 9cm.

En zo staan ze op de kast naast elkaar.
Wachtend op een nieuwe eigenaar.
 
 
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ik ken ze niet, maar ze zijn schitterend gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben helemaal gek op die gehaakte minions. Die kleine is wel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoihoi, ik ben sinds kort amigurumi's aan het haken en vind de kleine Minion echt geweldig! Waar komt dat patroon vandaan? Op de website in je link zie ik volgens mij alleen het patroon van de grote Minion. Groeten en alvast bedankt!
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke,
      Ik weet niet meer waar deze vandaan komt.
      Maar google eens op minion sleutelhanger haken.
      Dan komen er vanzelf een aantal naar boven.
      Succes

      Verwijderen