vrijdag 4 oktober 2013

Dierendag

Vandaag 4 oktober 2013
Dierendag.
Ik geloof dat mijn katten vandaag niet echt zullen boffen.
De ene was vannacht buiten en kreeg dus de bui regen op zijn kop
die vanmorgen viel, de ander was binnen en wilde naar buiten vanochtend.
Gevolg 2 natte katten.
 
Wat deed ik de rest van de week.
Of wat zag ik van de week:
 
Maandag zag ik
een mooie bos bloemen die bezorgt werd bij mijn ouders.

 Woensdag:
Kinderboeken week,
de school heeft deze geopend met een sponsorloop van de onderbouw.
 
Haken:
Ja dat heb ik ook gedaan,
 
 
Kamelen voor de kerststal uit het boekje van
Christel Krukkert.

 
En nog een minion muts.
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Geen goed begin van de dag voor je katten maar ze hebben nog de hele dag om verwend te worden ;-)

    Wat een schattige kamelen heb je gehaakt. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dierendag, volgens mij hebben de diertjes thuis toch elke dag dierendag toch!
    Mooie creaties heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie haakwerkjes. En die muts... leuk hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha die kamelen vind ik echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh je bent al begonnen,wij hadden vandaag eens even in het boekje gesnuffeld,en dachten nog we moeten binnenkort maar eens beginnen...zucht maar er zijn zoveeeel leuke dingen te haken die van jou
    zijn superleuk geworden,nu wij nog haha:D

    groetjes fijn weekend mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen