donderdag 7 augustus 2014

Zeepaardje

Bij de bigbazar kocht ik een bolletje
gemêleerd garen. Deze had ik namelijk nog niet.
(je moet weten dat ik van gemêleerd garen heel blij  wordt)
Al liggen ze maar in het laadje te wachten
tot ze ooit een keer gebruikt gaan worden.
Zo was dit bolletje aan de beurt
maar wist nog niet wat ik er van ging maken.
Heb mijn dochter uit de boekjes laten kiezen.
 
En het is het zeepaardje uit een boekje van
Christel Krukkert  geworden.
Heel groot is ze niet.
ongeveer 10 cm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat schattig! Dat is al de tweede keer dat ik dit garen voorbij zie komen vandaag... Ik ben ook gek op verloopgaren, maar heb deze een paar weken terug laten liggen (spijt van... ;-) ).
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben momenteel ook aan het haken met verloopgaren en kan daar eveneens van genieten. Is een heel schattig en vrolijk zeepaardje geworden. Heel mooi met dit garen. Top !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleurverloop met het gemêleerd garen. Het zeepaardje ziet er schattig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo lijkt ze toch weer heel anders als die van christel
    supermooi,:))

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen